forum Genitale wrat

Delen : 
Onderwerp van de discussie

Wat is het beste?

20/07/2012 - 15:30 - door Soa-Advies - 2049 raadplegingen

Hoi,

Ik heb een vraag over de behandelingsmethoden. Op http://www.genitale-wratten.com/genitale-wratten-behandelen/ heb ik gelezen dat je thuis Aldara kunt gebruiken. Maar is dat inderdaad het beste middel?

1 antwoord op de discussie’ : Wat is het beste?

Een misbruik melden
Antwoorden
Les réponses

suzie heeft gereageerd op 25/07/2012 - 21:54

hoi, ik heb er zelf ook last van en ook al vrij lang. Aldara heb ik ook gebruikt en werkt best snel na 2/3 weken smeren, maar ik kreeg er wel heel veel last van. Dat lees ik ook van andere mensen, bij mij jeukte het, de huid ging kapot en deed zeer. Toen las ik laatst dat er ook homeopatische middeltjes zijn, gewoon bij de drogist te koop. Meteen geprobeerd, kan geen kwaad! Dat heet Thuja D6, in druppelvorm om in te nemen en druppeltjes om op de wratjes te smeren. Na 1 nacht met die druppeltjes gesmeerd te hebben zag ik dat het al minder werd! Het is dus zeker het proberen waard. Het kan iets bijten als je het opsmeert, maar verder is het pijnloos. Daarnaast gebruik ik ook de druppeltjes om in te nemen, ter aanvulling. Succes ermee! Aldara is trouwens vrij duur hoor, via een recept van de dokter moest ik nog 80€ bij betalen... Ik hoop dat je wat met deze info kan :-)

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden