forum Artrose

Delen : 
Onderwerp van de discussie

polsarthrose

21/01/2012 - 12:40 - door ddb - 421 raadplegingen

Hallo, "Heeft iemand ervaring met een " 4-corner fusie " (of gedeeltelijke polsarthrodese / gedeeltelijk vastzetten van de pols) ? "Ik heb sedert geruime tijd last van arthrose in de rechterpols (stadium 5 = hoogste stadium). "Tussen 2 van de 6 handwortelbeentjes (thv. de pols) is er zelfs géén kraakbeen meer te zien op de MRI-scan. "Ik zit voortdurend geplaagd met pijn bij het gebruik van de rechterpols, een zeer beperkte beweeglijkheid en zeer weinig kracht."De orthopedisch chirurg raadt mij een " 4-corner fusie " aan, waarbij de handwortelbeentjes operatief aan elkaar worden vastgemaakt , zodat deze aan mekaar kunnen groeien."Vooraleer te beslissen om deze operatie te laten uitvoeren (die trouwens een maandenlange revalidatie inhoudt), "wou ik graag iemands ervaring bekomen. "Graag uw reactie. "Bedankt. 

2 antwoorden op de discussie’ : polsarthrose

Een misbruik melden
Antwoorden
Bekijk de antwoorden

biopiet heeft gereageerd op 10/03/2012 - 12:09

Als ik u was zou ik eerst Gaan Ontzuren met PH Vision PH druppels,

Bekijk deze sites voor een antwoord  www.biocarened.nl  en  www.phdruppelskopen.nl 

Heel veel succes

Een misbruik melden

Judith_P. heeft gereageerd op 20/03/2012 - 20:42

Ik loop bij een orthomoleculair Diëtiste en die rade mij ook aan te gaan ontzuren. Zij had ook pH druppels. Zij gerbuikte in het veleden alkalife maar is over gestapt op alkazone. Zij had het ook over die van vision en zij dat die hetzelfde zijn als alkalife maar dan goedkoper. Maar de druppels van alkazon heeft haar voorkeur omdat ze meerde mineralen hebben en het is antioxidant. Helaas kun je alleen via internet bestellen. Ik heb nu alkazone besteld op www.alkazone.nl Ik ben benieuwd.

Judith Punter, Heerenveen

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden