forum Psoriasis

Delen : 
Onderwerp van de discussie

Hoe krijg ik een kleine psoriasis vlek weg op mijn hand

12/04/2013 - 13:00 - door rakki - 1360 raadplegingen

Reeds jaren heb ik op de zijkant van mijn hand een psoriasis vlekje van 1cm breed en 2cm lang.Nu ziet het er weer mooi uit en zie je er bijna niets van maar soms jeukt het zo dat ik de velletjes er gewoon aftrk en dan kleine wondjes heb.Welke creme of wat dan ook moet ik gebruiken om dit weg te krijgen?

2 antwoorden op de discussie’ : Hoe krijg ik een kleine psoriasis vlek weg op mijn hand

Een misbruik melden
Antwoorden
Les réponses

anickja heeft gereageerd op 03/05/2013 - 19:29

Beste,

Ik heb ook psoriasis, op mijn ellebogen en soms een vlekje op mijn onderbeen. Heel af en toe, bij hevige stress, verschijnt er ook een vlekje in mijn gezicht. Ik gebruik een hele vette crème, Purol, nog beter dan vaseline. Het is geen medicament, maar het houdt mijn ellebogen wel 'soepel' en dan merk je geen vlekjes. Je kan het kopen bij de drogist en kost ongeveer € 5 per potje. Heb ook nog een crème van de apotheker (op voorschrift) met cortisone in, maar daarvan jeukt mijn huid. Ik gebruik deze dus erg weinig. Opgelet: sinds een maand drink ik geen drank met caffeïne meer, en ik merk verschil! Ik probeer ook wit vlees en meer vis te eten, en volgens mij heeft dat ook wel invloed. In ieder geval: sterkte! Mocht u nog tips hebben, graag! Fijne groeten, Anick Jacobs, anick@kllimopgo.be

Een misbruik melden

enrico heeft gereageerd op 10/11/2014 - 13:18

ik gebruik sinds geruime tijd hiervoor een zalf & spray op basis van geconcentreerde/gebalanceerde redox signalingmoleculen !  met resultaat !

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden