forum Mooie haren

Delen : 
Onderwerp van de discussie

Haarverzorging in de winter

26/01/2011 - 13:14 - door Sofie - 2665 raadplegingen

Hallo,

Iedere winter opnieuw worden m'n haar dof en breekbaar. Het feit dat ik om de drie maanden mijn haren bij de kapper laat kleuren, zal er ook niet goed aan doen.

Maar zijn er natuurlijke middelen die mijn haar weer glans kunnen geven?

4 antwoorden op de discussie’ : Haarverzorging in de winter

Een misbruik melden
Antwoorden
Les réponses

jeanneke heeft gereageerd op 02/03/2012 - 16:02

ik heb ook dat probleem,ik heb nu kerastase schampo uitgeprobeerd,en het help mijn haar weer soepel en glanzend te maken...

Een misbruik melden

Claudiaparrot heeft gereageerd op 09/06/2012 - 21:55

Een vitaminekuur zal hier wonderen doen en daarnaast ook doordat je haar kleurt wordt het droger en dien je shampoo aangepast te zijn hieraan en kan je ook een kuur doen met vettige crème dat vooral heel goed is voor de puntjes van je haren. Ik weet wel niet of ik de producten dat ik gebruik de naam hier mag zeggen omdat ik LR-consulente ben en deze dan ook verkoop maar ben je geïnteresseerd, contacteer me gerust.

Een misbruik melden

Van__ heeft gereageerd op 04/11/2012 - 01:13

Je haar krijgt het zwaar te verduren wanneer je het om de 3 maanden laat verven bij de kapper. 

Waarschijnlijk gebruik je ook geregeld de stijltang, waardoor het nog eens extra droog, maar glad gestreken word?

Wanneer je je haar aanvalt met zulke zware middelen dien je je haar ook te beschermen met speciaal ontwikkelde producten. 

- een hydraterende vitaminenkuur, een schampoo & een conditioner speciaal ontwikkeld voor haar dat regelmatig gekleurd word (een mogelijkheid zijn de producten van Nova Pure, deze zijn niet in de winkel verkrijgbaar maar wel op het internet als je intresse hebt vraag je het maar of google je het even)

+

- een heat-protection spray voor je haren (wanneer je stijlt of krult) 

Een misbruik melden

Lover heeft gereageerd op 05/09/2014 - 12:58

Als uw haar breekbaar is zal het waarschijnlijk te droog zijn, heb dezelfde problemen.Ik gebruik 2 soeplepels ricinusolie en 1 soeplepel arganolie en 10 druppels essentiele olie van lavendel, onder mekaar mengen.Mijn haar is terug soepel met veel glans.Je kan ook een pot cocosolie kopen in de natuurwinkel en licht verwarmen en een hele nacht n je haar laten trekken. Gebruik een zachte neutrale champoo waar geen alcohol in zit.

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden