forum Persoonlijke ontwikkeling
Gebrek aan zelfvertrouwen
05/10/2011 - 11:03 - door Sofie - 738 raadplegingen
Hallo,
Ik ben 28 jaar, maar ben heel onzeker van mezelf en heb een groot gebrek aan zelfvertrouwen! Heeft nog iemand hier zoveel last van en hoe heeft u dat aangepakt...
Groetjes
didgiman heeft gereageerd op 15/11/2011 - 12:50
Een life coach kan je helpen zelfvertrouwen opbouwen. Een heel goede life coach is Ilse Gauthier. Ze heeft al vele mensen geholpen bij hun persoonlijke ontwikkeling. Neem gerust eens contact met haar op via haar website . Je kan daar ook veel voorbeelden vinden van hoe ze andere mensen heeft geholpen. Veel succes!
TomNuyens heeft gereageerd op 29/12/2011 - 12:37
Beste Sofie,
Bijna iedereen verbergt zich vanuit onzelfzekerheid onder een laagje schijn-zekerheden. Om échte zelf-zekerheid te herinneren en de prachtige vruchten die dat voorbrengt te kunnen ervaren, raad ik u het volgende boek aan: De mooiste reis van het ego naar je hart: http://bit.ly/uSJ4ty
Beste groeten,
Tom
gezondheidfitheid heeft gereageerd op 20/01/2012 - 19:15
Dag Sofie
Je kan dit verbeteren door met je persoonlijke ontwikkeling bezig te zijn. Dat kan bijvoorbeeld door met je onderbewuste aan de slag te gaan, zo kan je snel ongewenst gedrag veranderen, of juist dingen die je wel wilt...
Wat mij helpt bij het werken met de persoonlijke ontwikkeling is het stap per stap systeem van 'Zensatie'
Succes en groetjes
Ines
Tijl heeft gereageerd op 23/04/2012 - 21:27
Hey,
Ik ben 25 jaar en was ok voor een lange tijd verlegen totdat ik gevonden heb hoe men zelfvertrouwen en zelfzekerheid terug te winnen. Nu ik zelf dor die ervaringen ben gegaan en zelf heb ervaren hoe natuurlijk en gemakkelijk je je zelfvertrouwen kan terugvinden heb ik beslote ner anderen mee te helpen.
Aarzel dus niet om contact met me op te nemen: www.naturalflowcoaching.be
...en lees gerust ook mijn verhaal op men website.
groetjes Tijl