forum Fibromyalgie

Delen : 
Onderwerp van de discussie

FIBROMYALGIE

01/03/2012 - 15:37 - door kenzie - 10853 raadplegingen

IK HEB REEDS 10 J DIE ZIEKTE 3 JAAR WEER GEWERKT MAAR NU KAN HET NIET MEER VEEL PIJN STA WEER OP INVALIDITEIT

80 antwoorden op de discussie’ : FIBROMYALGIE

Een misbruik melden
Antwoorden
Les réponses

louis11 heeft gereageerd op 03/03/2012 - 15:33

Fibromyalgie genezen kan !

De oorzaak van Fibromyalgie werd reeds jaren geleden ontdekt door Prof Dr Bauer (hand- en voetchirurg).

Door beknelling (door littekenweefsel) van perifere zenuwen  in bepaalde schakelcentra van het lichaam (armen en enkels), worden foutieve pijnsignalen gegeven naar de hersenen. Als gevolg hiervan kan een fibromyalgiepatiënt pijn hebben in lichaamsdelen die ver van het probleem liggen.

Door de oorzaak weg te nemen geneest Prof Bauer zijn patiënten van fibromyalgie. Voor 80 % van de patiënten is er één operatie nodig voor de andere 20 % kunnen Max 4 operaties noodzakelijk zijn om van de klachten verlost te worden.

Tot op heden werden meer dan 5000 patiënten (wereldwijd) geopereerd door Prof Bauer. Het slaagpercentage ligt zeer hoog (> 90 % : laatste statistieken van 2008, 3 jaar na de operatie).

Prof Bauer opereert enkel in Zwitserland. Zijn ontdekking wordt spijtig genoeg zoveel mogelijk tegengehouden door de pharma lobby omwille van financiële implicaties voor de Pharma-industrie ( een genezen patiënt heeft geen medicatie meer nodig)!

Zelf ben ik patiënt van Prof Bauer en reeds 2 maal geopereerd aan de enkels. Vóór de eerste operatie zat ik in een rolstoel, nu kan ik alle huishoudelijke taken zonder probleem doen. Om van de resterende problemen af te geraken dien ik spijtig genoeg nog 2 maal aan de armen geopereerd te worden.

Voor fibropatiënten die geïnteresseerd zijn : info te vinden op

www.fms-bauer.com

www.fibromyalgie-vlaned.nl

Een misbruik melden

louis11 heeft gereageerd op 05/03/2012 - 15:00

Je kan genezen van fibromyalgie via chirurgische ingreep door Prof Dr Bauer die de oorzaak van fibro (littekenweefsel rond perifere zenuwen) wegneemt.

Info te vinden op www.fibromyalgie-vlaned.nl ((ex)fibropatiënten Vlaanderen en Nl en op www.fms-bauer.com

Een misbruik melden

jempi25 heeft gereageerd op 05/03/2012 - 17:59

Hoe ben, je zo zeker?

Er is ook het CVS (chronisch vermoeidheids syndroom)  dat eveneens hier mee gepaard gaat!

Mijn echtgenote ook reeds 9 jaar ziek!

Geen medicatie mogelijk!

Indien iemand de oplossing heeft laat het weten!

mvg

Een misbruik melden

kago heeft gereageerd op 05/03/2012 - 18:48

Hallo,

Ik neem paardemelk in capsulles. Het helpt een beetje maar ik zeg altijd en blijf het zeggen -ALLE BEETJES HELPEN-.

Een misbruik melden

louis11 heeft gereageerd op 05/03/2012 - 21:48

Zoals hierboven in mijn vorige antwoorden is fibromyalgie wel degelijk te genezen. De oorzaken van CVS en fibro zijn dezelfde.

Info vind je op de vermelde sites. Het is de enige medische behandeling die de oorzaak verwijdert.

Alle andere multi-modale therapieën, medicatie, voedingssupplementen ed kunnen in het beste geval de symptomen verzachten maar meer niet. Deze wegen heb ik jaren geleden ook doorlopen.

Mensen die meer uitleg hierover wensen kunnen mij altijd contacteren via het forum van www.fibromyalgie-vlaned.nl onde de naam louis.

De informatie die gegeven wordt heeft enkel als doel fibropatiënten te informeren omtrent deze baanbrekende genezende methode ten einde dezen te helpen met deze soms afschuwelijke ziekte.

Het is tevens niet het zoveelste verhaaltje van dit oof een ander medicijn of therapie die zogezegd helpt maar wel een chirurgische methode die echt de oorzaak aanpakt en geneest !

Ter info : in Be + Nl zijn tot op heden ongeveer 150 patiënten door de methode Bauer geholpen.

Een misbruik melden

Eva heeft gereageerd op 06/03/2012 - 13:16

Misschien zou u eens Harpagofytum procumbens D 30 kunnen gebruiken van VSM.

Dit middel is afkomstig van de Harpijnboom. Ik schrijf mensen met Artose gewrichtsreuma en Fibromialgie dit middel vaak voor met hele goede resultaten. Het is niet zo dat het volledig geneest maar de pijn is volgens de mensen die ik behandel voor wel 70% minder. Fibromialgie is de naam die voorkomt in het rijtje van Reuma omdat men geen verklaring kan geven over wat het nu eigenlijk precies is. Je gebruikt het middel twee maanden iedere avond voor je gaat slapen drie granules onder de tong laten smelten. De eerste dosis die je inneemt kan de dag erna meer pijn veroorzaken als normaal. Maar na 24 uur zal de pijn zich gaan verminderen. Na twee maanden moet je stoppen, en dan alleen inemen als de pijn weer erger wordt. Zo help ik talloze mensen het leven weer draaglijk te maken. Je moet wel tijdens het gebruik van het middel jezelf niet gaan overbelasten, dat doe je snel want als de pijn minder word denk je o het gaat wel weer.Maar je ziekte geneest niet dus gun jezelf te genieten van de pijn die minder is en stel een plan op om gesoseerd te werken en te bewegen. En vergeet daarnaast niet de rust die je nodig hebt voor herstel. Dit middel is alleen op recept te krijgen, vraag aan de huisarts of hij het voor wil schrijven zoniet ben ik best bereid te helpen.

Een misbruik melden

lontje heeft gereageerd op 07/03/2012 - 14:03

dag jempi

Er is wel een oplossing voor cvs en fybromyalgie-weliswaar alternatief maar efficient.alleen lezen de klassiekers dit niet graag.

Wat ik nog erger vind,is dat belangrijke  zogenaamde zelfhulpgroepen  niet bereid zijn om deze informatie aan hun leden door te geven-bang om lijdende leden te verliezen. 

Ik hoop dat deze info toch eens Uw pad kan kruisen en U samen met Uw vrouw nog mooie dagen 

kan geven- En daar hoef je echt niet voor naar Zwitserland

lontje

Een misbruik melden

louis11 heeft gereageerd op 07/03/2012 - 14:38

Spijtig genoeg is ook het alternatieve circuit onvoldoende. Heb gedurende jaren zowel klassieke als alternatieve behandelingen uitgeprobeerd, zonder veel succes, hooguit enige tijdelijke verzachting van de pijn.

Het is logisch dat deze niet kunnen helpen : met medicatie noch homeopathie, noch met andere multi-modale en andere therapiën kan je onmogelijk de zenuwbeklemmingen in armen en enkels veroorzaakt door littekenweefsel verwijderen.

Moest dit zo zijn zou dit natuurlijk prachtig zijn.

Er is geen enkelein België gekende klassieke therapie noch alternatieve therapie die daarenboven wetenschappelijk bewijs kan voorleggen dat ze fibromyalgie kan genezen.

Enkel de operatieve ingreep van Prof Bauer die daarenboven wetenschappelijk bewezen is, kan genezen.

Persoonlijk zou ik ook liever gehad hebben dat er in België een mogelijkheid tot genezing zou bestaan, maar het is nu niet anders. Vandaar dat ik uiteindelijk de beslissing genomen heb om mij te laten behandelen dr Prof Bauer ( reeds 2 operaties gehad en in juni de derde )

Het is echt de enige mogelijkheid om te genezen

Een misbruik melden

lontje heeft gereageerd op 07/03/2012 - 15:54

Het is de alternatieven verboden te zeggen of te schrijven dat zij GENEZEN!!!!!Waar kan je de wetenschappelijke bewijzen lezen van dr bauer?

En denk je niet dat 100 de professoren en collegas van dr bauer klaar zouden staan om deze succesvolle praktijk in hun land op te starten of heeft die mr het pattent?

Een misbruik melden

jempi25 heeft gereageerd op 07/03/2012 - 16:29

Wat dan wel?

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden