forum Borstvoeding
Borstvoeding
19/01/2011 - 13:33 - door Francesca - 901 raadplegingen
Ik ben pas bevallen van een flinke dochter en geef haar borstvoeding. Nu is mijn vraag hoe lang ik best borstvoeding kan geven. Wie kan mij goede tips geven hieromtrent. Ik lees zoveel verschillende dingen :)
TanteValleke heeft gereageerd op 24/01/2011 - 18:21
Hey,
Borstvoeding kan je geven zolang jij je er goed bij voelt en zolang jezelf wilt. De WHO norm is 2 jaar en die norm hebben ik en mijn zoontje bijna bereikt, en ik denk dat we wel verder dan 2 jaar gaan geraken ook...
Groetjes
cathery heeft gereageerd op 31/03/2011 - 23:01
hallo,
ik ben mama van 2 kindjes waar 18 maand verschil is, ik ben borstvoeding beginnen geven aan mijn dochter en toen mijn zoon geboren werd gaf ik ook hem de borst, toen mijn dochter 3.5 werd heb ik haar stop gezet en mijn zoontje ook toen hij 3.5 j was. dus ik gaf de borst aan 2 kinderen van verschillede leegtijd samen. Het was de leukste moment van mijn leven, en dit heeft een heel sterke band gevormd tussen ons. Vooral geen stress, en al komt in orde.
Marie heeft gereageerd op 26/04/2011 - 15:56
Ik heb borstvoeding gegeven aan m'n dochtertje gedurende 14 maanden! Alles is heel goed verlopen, en ik ben blij dat ik zo lang borstvoeding heb kunnen geven...