forum Vrouwelijke seksualiteit

Delen : 
Terug naar het originele onderwerp

angsten

12/01/2012 - 14:28 - door saartje1980 - 4277 raadplegingen

hallo iedereen

ik ben een vrouw van 32j, ik ben nog nooit intiem geweest.

dit is niet echt bewust.

ik heb gewoon heel veel angst en bang van mannen, ik vertrouw ze niet.

het geslacht van een man vind ik vies.

ik word echt wanhopig, heb al alles geprobeerd.

momenteel ga ik naar een seksuologe maar voel geen beterschap.

heb nu ook een vriend, zie hem echt supergraag , maar zodra hij meer wilt ga ik lopen.

ben zo bang hem kwijt te raken daardoor, ik wil gewoon kunnen intiem zijn met hem, ik vertrouw hem.

hoop echt dat hij voldoende geduld heeft, hij zegt van wel maar vrees voor mezelf da ik nooit in staat zal zijn intiem te zijn, ik mis het ook niet en heb er dus geen behoefte aan.

weet niet meer wat ik kan en moet doen..

9 antwoorden op de discussie’ : angsten

Een misbruik melden
Antwoorden
Les réponses

saartje1980 heeft gereageerd op 16/04/2012 - 22:20

hallo namaste

ik ben met mezelf bezig hoor.

heb zeker wel orgasmes en mijn vriend verwend me heel erg goed.

ik hem wel minder door die angst maar het betert.

ben bij een gyneacoloog geweest en die zegt dat ik toch een extreme vorm van vaginisme heb.

dat niet zomaar zal verdwijnen.

ze gaan mij naar een kinesist sturen om mij te helpen leren ontspannen.

hopelijk helpt het want hij houd het nie lang meer vol vrees ik.

ben er wel een beetje bang voor maar wil zeker doorzetten.

Een misbruik melden

nomad heeft gereageerd op 19/07/2012 - 17:34

hoi ik ben nomad,beste als ik jouw verhaal lees denk ik aan twee dingen.

heb jij jezelf al eens afgevraagd,ben ik niet lesbich,of ben ik bang van de,eerste penetratie.

in de media worden mannen veel afgeschilderd als waardeloze leugenachtige boemannen,

we zijn niet allemaal zo hoor.wat vindt je net vies aan een penis.ik zou beginnen met er een tjdje,

naar te kijken gewoon,tot je voelt dat het beter gaat,en dan ga je een stapje verder,

kleine stapjes,je mist het niet omdat je het niet kent.jouw vriend heeft veel geduld,maar hij is ook maar een mens.soms is een angstremmer een goed begin.rollenspel wil ook wel goed werken.

spreek op voorhand af wat kan en niet kan.praten helpt doen is beter,de weg kan lang zijn,

je kan de tijd opnemen hoelang je het volhoudt om er naar te kijken,en zie of de tijd langer wordt,dat geeft moed.veel geluk en inzicht toegewenst

Een misbruik melden

MarcusGeleyn heeft gereageerd op 16/08/2013 - 13:51

Ik weet niet of een antwoord na al die tijd nog van belang is, maar dit los je niet zo maar op door eventjes te praten. In dergelijke gevallen moet de oorzaak aangepakt worden en als die weggewerkt is dan verdwijnen alle gevolgen vanzelf. Hiervoor is hypnotherapie eigenlijk het meest geschikt om diep in het onderbewuste naar de oorzaak te graven en die daar ook weg te werken. Probleem opgelost. Als hypnotherapeut heb ik al vaker met deze problematiek te maken gehad en het is steeds met succes behandelt geweest.

Een misbruik melden

Psychopeniscomplex10cm heeft gereageerd op 11/05/2014 - 12:49

ik hen een vriend van zijn 20 tot 26 verkeerde met een meisje die niet wou of durfde overgaan tot de daad van penetratie.

Ze deden wel andere dinges maar toch zijn  ze uiteen gegaan allicht niet alleen daarom maar ik vind dat niet erg dat je op late leeftijd nog niet hebt kubben genieten van de liefde en de daarbijpassende daad van sex. Ik weet wel dat de eerste een voorsmaakje is voor  volgende keren. Dus het word alleen maar fijner. Neem uw tijd en niet panikeren . bereid u goed voor en doe niets tegen je zin. Als je vriend je graag ziet zal hij niet als een barbbaar je daarom laten zitten denk ik toch.Als het gaat om te oefenen met een klein type dildo dan loet ja dat eens proberen.

Dan heb je een idee van hoe het voelt.

Alleen is het een misvatting dat het likken of zuigen aan geslachtdelen niet proper is wanneer men zig dagelijks een douche neemt en wat nog? Bezie het als een daad van oprechte passie waarbij met zich verliest in de samensmelting van onze vleselijke delen en onze ziel als een naar de hemel stijft.

Ook is iets als geven en nemen in de seks toch want ik geef graag plezier aan een vrouw maar ken zowel als mannen die iets minder enthousiast zijn als het er op aan komt. Dus als je zelf niet geniet zorg je toch gewoon dat je partner er met volle teugen van geniet??

x

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden

Index ArchiefAlfabetische indexIndex van de receptenIndex van meest gezochte artikels
De diensten