forum Allergie voor cosmetica

Delen : 
Onderwerp van de discussie

aan zoveel allergisch !!

26/12/2012 - 22:32 - door cantavanda - 984 raadplegingen

hallo, iedereen

ik ben 43 jaar , en ik heb me zo goed als nooit kunnen of mogen schminken omdat ik gelijk rode vlekken en andere soorten uitslag krijg als ik die producten gebruik !!

hebben jullie daar nog nooit over gehoord ?

Ik heb natuurlijk ook vele inwendige allergies op vlak van voedsel en stress.

ondertussen heb ik wel een productielijn gevonden waarbij ik  tot nu toe toch wel de foudation en de lippenstift kan gebruiken en zo, maar mijn gelaat verzachten ,minder ruw maken , nog niet, maar ik ga het gamma nog verder uitzoeken , misschien vind ik wel hét cremepje voor mij !!!

4 antwoorden op de discussie’ : aan zoveel allergisch !!

Een misbruik melden
Antwoorden
Les réponses

Floortje heeft gereageerd op 03/01/2013 - 12:31

Hoi cantavanda,

Ik heb zelf ook een overgevoelige huid. Elk product wat parfum, parabenen, allergenen, kleurstoffen, bewaringsmiddelen en andere troep bevat zorgt voor vreselijke irritatie. Sinds kort heb ik de producten van ZARQA ontdekt. Het zijn heel zuivere producten waar alle troep uit is weggelaten. De lijn heeft zelf therapieën om specifieke huidaandoeningen te behandelen. Het voordeel is dat ze geen mediactie bevatten (zoals wat dokters voorschrijven) en dat je dus ook geen bijwerkingen hebt. De producten bevatten dode zeezout en dat heeft echt een helend effect op mijn huid. Je kunt ze kopen bij De Tuinen. De mensen bij De Tuinen adviseren ook erg goed. Ik had gevraagd wat ik best kon gebruiken en ze vertelden mij er ook bij dat als ik een Zarqa product aankocht en niet tevreden was, dat ik het gewoon kon terugbrengen en mijn geld kon terugkrijgen. Ik heb het niet moeten terugbrengen, want het product was helemaal prima. Ik gebruik zelf voor mijn aangezicht de gezichtsfoam (reinigend) en de Hydraterende gezichtscreme. Die blijft 24 uur zitten waardoor je geen nachtcreme hoeft! Voordelig dus ook nog.

Een misbruik melden

cantavanda heeft gereageerd op 03/01/2013 - 22:46

heel erg bedankt voor je tip !!

ik ga dit zeker uitproberen !

Een misbruik melden

weleda heeft gereageerd op 21/02/2013 - 16:11

Hai kijk is op de site van Dr Baumann hun producten zijn heel fijn ook hun make up

Een misbruik melden

SCCM heeft gereageerd op 13/03/2013 - 11:48

De procuten van Dr Baumann zijn te bestellen via www.sensationofbeauty.nl

Een misbruik melden
Charter van het forum

Een misbruik melden